Uppe i varv

Har precis sett filmen Never back down (såg tipset på Dianas blogg) satt och dregglade över de snygga killarna som var halvnakna :R Jag menar, vem skulle INTE vilja ha snyggingen (Cam Gigandet) till höger?:P Är dessutom uppe i varv nu, otroligt taggad på att börja thaiboxning eller något annat spännande. Sjukt egentligen om man tänker efter att det finns sporter där man vinner om man slår och sprarkar hårdast, bäst osv. Men visst vore det häfigt? Problemet är bara att jag inte har den blekaste aning om vart någonstans här i närheten som det kan finnas en sådan klubb. Någon som vet?

Klickade runt lite på youtube också och hittade den här underbara filmen. Eller, den är inte underbar på det sättet men underbart bra. En stark och känslosam film som inte lämnar ett öga torrt. Den som inte har sett den har verkligen missat något! SE DEN!


Kommentarer
Postat av: Oskar

American History X, hemsk film men ändå så sanslöst bra! Blir lika ledsen varje gång jag ser slutet :'(

2009-01-04 @ 01:31:17
URL: http://jagharingenblogg.com
Postat av: Diana

hehe, kan faktiskt tänka mig att du skulle tycka om den .. ^^

2009-01-04 @ 16:21:05
URL: http://dianakines.blogg.se/
Postat av: Maria

På nyår så var jag med Fredik å hans killkompisar samt Sofia Andersson, käkade lite å sedan gick vi fram till torget. Vad hade du för dig då? Puss

2009-01-05 @ 15:22:16
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0