Jag är trött på att må dåligt!

Känns som om jag inte gör något annat än att må illa. Efter "sjukdagarna" så har det blivit kämpigt att hålla kvar maten i magen. Mat behövs för att man ska orka men vad ska man göra då magen bara skickar upp det igen. Nej, det är riktigt segt just nu och jag längtar efter att få börja träna igen! Har blivit riktigt taggad genom att läsa på andra bloggar samt sidor om träning. Måste säga att jag är trött på att hela tiden säga "Nu ska jag.." och sen inte hålla det man har sagt. Vill att det en gång för alla ska bli en förändring. Sluta vara en soffpotatis och ta mig i kragen!

Vill man nå ett resultat är kost och träning A och O. Har man inte diciplin på sig själv kommer man inte att lyckas med sitt mål! Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0