Hej hallå!

Har precis duschat (välbehövligt). Väntar på att pappa och bilen ska komma hem så att jag kan bege mig in till stan och träffa Gabriela. Vi ska äta pizza ( NAM NAM :R) och antingen se på film själva, se på bio eller se på film med några.. ingen aning faktiskt! Blir nog bra i slutändan ändå. Har för övrigt suttit och pluggat idag. Har väl inte blivit så mycket eftersom jag vaknade runt 1 tiden. Det gick två bra filmer igår plus att jag hade svårt att sova (som vanligt).
Skolan på torsdag känns också väldigt, väldigt efterlängtad :S Tur att det finns något att se fram emot. Ska nämligen hem till fisen och hälsa på för första gången ;)

Dagens låt eller man kan säga helgens låt är helt klart
The Bravery - Above and below
Älskar den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0