En efterlängtad termin..!

Detta säger jag både med ironi i rösten fast samtidigt inte. Visst,  jag är skoltrött ända ut i tårna. Känner verkligen inte för att dra igång med skolan på allvar nu det sista. Det är så mycket som borde vara gjort i morgon som jag knappt har börjat på, skit! Men om man tänker efter, jag har snart gått i skolan i vad blir det, 12 år! 12 jäkla år av slit och snart är det slut! Hela livet framför mig sen:) Närmast står lumpen i början på hösten, något som jag har längtat till så otroligt mycket och nu är det bara ett halv år kvar! Så jag säger äntligen sista terminen på både gott och ont (kan man skriva så? *-)).

I alla fall så "smygstartade" jag och Emma att gå i skolan idag. Hade en heldag med skratt och slit med caféet! Fiffi åkte skidor och Amalia den svikar'n kunde inte heller komma.. Så jag och Emma hade en myspys dag i skolan med bla 2 timmars syeri (Y). Nu är det ändå dags att sova, klockan är snart 00.00 och imorgon ska jag och mamma titta på balklänningar! Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0