Duktigt Elin..

Även om jag sov ända till halv 1 (Idag också) så har jag hunnit med en hel del idag! Satte mig med Svenskan. Precis efter lovet ska vi ha Nationellt prov muntligt. Känns inte jätte bra faktiskt! Har i alla fall börjat och kommit en bit i alla fall. Fattar inte varför jag (och säkert många fler) alltid ska ta tag i saker i allra sista sekund. Har ju haft hela lovet på mig att göra skolarbetet som jag ligger efter i men icke! I och för sig har det varit riktigt skönt att bara ha varit hemma då jag var och är än sjukt skoltrött!

Har hunnit med att gå också. Tänkte variera lite med gång, joggning, spinning och styrketräning. Allsidig träning är den bästa! Var ute i två timmar i alla fall och hann även träffa Emma lite och prata om morgondagen. Vi börjar inte skolan för ens på torsdag men ska ändå in imorgon och fixa med vårat café. Ska bli så skönt när nästan allt är klart! Time for some sleep!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0