Dåligt dåligt dåligt!

Varför är det så svårt att hålla något man lovar? Eller lovar och lovar, jag lovade väl inte precis att jag skulle skriva här varenda dag men bestämde mig för det i alla fall. Har dock inte blivit så mycket skrivande. Mest beror det väl på att orken inte har riktigt har räckt till men också för att jag har haft fullt upp med annat. Sjuk har jag också varit så har varit lite nerstämd! Aja, får väl se om det blir någon ändring framöver, tänker dock inte berätta hur julhelgen har varit. Kan bara säga att den har varit BRA! Pusskram

Kommentarer
Postat av: Maria

hehe , jodå julen har varit bra.. men var sjuk under julafton men börjar bli bätter nu. Hur har din jul varit? det låter trevligt med fika =) jag har lite att göra med skolan å sånt nu som jag skjutit upp lver hela julen men det är klart vi ska träffas en stund, var så länge sen sist. Ha det kanon, vi hörs! Puss

2009-01-01 @ 19:40:51
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0